Skip to main content
Til toppen

Kontakt oss i dag!

 

Send oss en henvendelse i dag. Enten det handler om Nettbutikk eller Report. Vi er her for å hjelpe deg videre! Du kan nå oss på E-post, telefon eller fyll ut et skjema under så svarer vi så fort vi kan.

Vi ser frem til å høre fra deg!

 

Kontakt oss i dag!

 

Send oss en henvendelse i dag. Enten det handler om Nettbutikk eller Report. Vi er her for å hjelpe deg videre! Du kan nå oss på E-post, telefon eller fyll ut et skjema under så svarer vi så fort vi kan.

Vi ser frem til å høre fra deg!

 

 

Prøv norsk programvare -
det lønner seg

 

Vi er kjent for å snakke forretning, ikke teknologi, med våre kunder. Etter en samtale med Gurusoft, eller en av våre mange kunder, vil dere se nye muligheter for digitalisering og økt konkurransekraft i deres verdikjede.

Brukerdrevet produktutvikling med kort vei mellom kunde, support og utvikler gir oss en unik mulighet til å utvikle brukervennlige og tidsbesparende bransjeløsninger. 

Selvfølgelig! Vårt mål er at du som kunde skal vokse med oss, og ikke fra oss. Hvis du er usikker på hva som passer deg best akkurat nå, oppfordrer vi deg til å ta en prat med oss. Sammen kommer vi frem til hvilken plan som passer deg best. I takt med nye fremtidige behov oppgraderer vi deg på 1-2-3!

Noen integrasjoner krever mer arbeid, oppsett og avklaringer enn andre. Derfor avhenger systemene du ønsker integrasjon mot med hvilken pakkeløsning du kan velge.

  • Dersom du har PCKasse eller Visma.net vil du kunne velge vår Essential plan.
  • Dersom du har PCKasse, Visma.net, Visma Business, Visma Global vil du kunne velge vår Professional plan.
  • Dersom du ikke bruker noen av systemene listet opp i punktene ovenfor vil du være en kandidat for vår Next Level plan.

Absolutt! Etter at du har tatt kontakt med oss via skjema avtaler vi et tidspunkt hvor vi diskuterer dine behov. Her kartlegger vi hvilken plan som passer deg best, og sammen avgjør vi hvor det er riktig for deg å begynne.

For å sørge for at du lander på riktig pakkevalg vil vi kunne gi en demo av Gurusofts standardfunksjonalitet. På denne måten vil du bli kjent med hva løsningen vår består av, og hva du har å forholde deg til. Du vil også få tilgang til vår demobutikk hvor du kan bli enda bedre kjent med løsningen vår.

Essential passer for både store og små aktører. Størrelsen din er ikke viktig - det er hvilken prosess og løsning du ønsker før lansering det hele kommer an på.

Dersom du har unike forretningsbehov kan vi tilpasse vår løsning til dine kunders krav, og du vil trolig passe bedre inn en Professional eller Next Level modell. Om du derimot ønsker en prosess hvor du har mulighet til å gå "live" raskt og med en lavere etableringskostnad, anbefaler vi en modell der diskusjoner rundt tilpasninger blir utsatt til etter lansering.

Fordelen med dette er at du lærer å kjenne vår standardløsning og dens muligheter, samt at du kan se hvordan dine kunder bruker nettbutikken. Dette danner et godt grunnlag for dialog med oss om hvilke tilpasninger dere kommer til å trenge senere.

Tiden før lansering vil variere fra modell til modell - vi vil alltid kunne fortsette prosjektet etter lansering. For Essential-prosjekter lanseres disse normalt i løpet av 1-2 måneder. Professional-prosjekter lanseres normalt i løpet av 3-4 måneder, og noen ganger raskere. Dette kan avtales med deres prosjektleder.

Next Level-prosjekter er en fleksibel prosjektmodell. Vi tilpasser oss deres krav og ønsker til ønsket prosess - om den er lang eller kort. Normalt vil Next Level-prosjekter ta lengre tid, fordi løsningene som ønskes ofte krever mer utvikling. Ta kontakt med oss for å høre hvordan vi kan løse dette for dere.

Dette betyr at abonnementer og programvarelisenser som ikke er en del av Gurusofts løsning vil medføre en ekstra kostnad for deg pr.mnd. 

 

Ofte stilte spørsmål

 

Lenker
Min side