Gurusoft
prosjektfaser
Gjennom kunnskap finner vi
morgendagens løsning
I Gurusoft er vi opptatt av gode og velgjennomførte prosjektfaser. På den ene siden har vi arbeidsmetodene vi bruker internt, og på den andre siden den tette oppfølgingen mot kunden og kartlegging av deres behov.
Etter prosjektet
Kundeservice
Etter lansering avsluttes hovedfasen med prosjektleder og løsningsarkitekt, og dere blir overført til vår kundeservice som er behjelpelig hvis dere har spørsmål eller det skulle oppstå noe uforventet.
Driftsfasen
Butikkansvarlige jobber aktivt med løsningen og er superbruker og hovedkontakt for Gurusoft kundeservice avdeling.
Videreutvikling
Det å drive netthandel er en kontinuerlig prosess der løsninger må evalueres fortløpende og nye tiltak må testes ut.
Supportavtale
Gurusoft tilbyr utvidet supportavtale og SLA for de kunder som ønsker dette
Etter prosjektet
Under prosjektet
Før prosjektet
Et godt definert målbilde og en tydelig strategi er utgangspunktet for enhver prosess med mål om å lykkes. Vi finner ut av:
Hvorfor velge oss?
- Vi er kjent for å snakke forretning, ikke teknologi, med våre kunder. Etter en samtale med Gurusoft, eller en av våre mange kunder, vil dere se nye muligheter for digitalisering og økt konkurransekraft i deres verdikjede.
- Brukerdrevet produktutvikling med kort vei mellom kunde, support og utvikler gir oss en unik mulighet til å utvikle brukervennlige og tidsbesparende bransjeløsninger.
- Fagkunnskap og innovasjon, med tilhold i netthandelsbyen Sandefjord tar vi pulsen på netthandelen hver dag. Vi brenner for vårt fag, våre produkter og suksess for våre kunder!